قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

از بین بردن ویروس EXE.

چطور می شه ویروسی که یه پوشه بودن نام از نوع exe می سازه رو از بین برد. از خصوصیات دیگر این ویروس حذف کردن run search folder option می باشد و داخل درایوها پوشه های اجرایی دیگری هم به نام های clich here و ... می سازد.

سلام
منم این ویروسو داشتم ولی به صورت دستی و بدون ضد ویروس از بین بردمش.
شاید برای دوستان جالب باشه.
چون ویروس مدام خودشو تکثیر می کرد و نمی شد غیر فعالش کرد تاسک منیجرو باز کردم و و در قسمت پروسس اسم ویروسو پیدا کردم.یه عجیب و غریب و بی معنی داشت.اول اون برنامه رو end task کردم و بعد سرچ دستگاه رو باز کردم و سرچ کرم newfolder.exe و تمام فایل هایی که پیدا شده بود رو دیلت کردم.البته ای ویروس یه فولدر هم در درایو c دستگاه ساخته بود که باید اول اونو پاک کنید تا با ری استارت کردن دستگاه دوباره فعال نشه.
به همین راحتی.البته اون زمان هیچ کدوم از ضد ویروس ها نمی تونست این ویروسو بگیره.
شاد باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد