قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

گامهای بلند

گامهای بلند

اهداف ماجرا جویانه 

 

ونوسی ها و مریخی ها

مردان مریخی و زنان ونوسی :

دو اشتباه بزرگ و مهم ونوسی ها و مریخی ها


همه ما در عمق وجودمان موهبتی استثنایی داریم و می توانیم تفاوت ایجاد کنیم ودیگران را به روشی خاص تحت تاثیر قرار دهیم وقادریم دنیای بهتری بسازیم .

اعمالی مهمند که همیشه در زندگی انجام می دهیم نه اعمالی که گاهی اوقات انجام می دهیم .

عاملی که جهت زندگی ما را تعیین می کند عبارت است از تصمیمات در این دقایق از زندگی .

تصمیمات ما ست که سرنوشت ما را تعیین می کند نه شرایط زندگی ما .

یک تصمیم می تواند دریچه های زندگی را به روی اندوه یا شادی سعادت یا تنگدستی  مصاحبت یا تنهایی عمر طولانی یا مرگ زود رس باز کند .

موفقییت ناشی از قضاوت صحیح است . قضاوت صحیح ناشی از تجربه است .تجربه ناشی از یک قضاوت نادرست است .

موفقییت و شکست معمولا ناشی از یک رویداد واحد نیستند شکست می تواند حاصل غفلت از یک تماس تلفنی – کوتاهی در پیمودن راهی اضافه تر یا گفتن دوستت دارم باشد .

همانطور که شکست می تواند به دنبال زنجیره ای از این تصمیمات کوچک حاصل شود .

موفقییت از ابتکار عمل و پیگیری آن ...پشتکار ...ابزار آشکارای عمق عشقی که در وجود مان نهفته است سر چشمه می کیرد .

اقدام ساده ای که امروز می توانید با انجام آن یک حرکت جدید به سوی موفقییت را در زندگی آغاز کنیدچیست؟

افراد موفق معمولا سریع تصمیم می گیرند وموفقییتهای کاملا حساب شده را به ندرت از دست می دهند و بلعکس

افرادی که شکست می خورند معمولا به کندی تصمیم می گیرند و زیاد تغییر عقیده می دهند .

ادامه مطلب ...

نرم افزارآموزش تایپ فارسی آتف

نرم افزارآموزش تایپ فارسی آتف نرم افزار تایپ فارسی آتف ،یکی دیگر ازمحصولات شرکت پدیده جهانی اتصال است که به شما کمک می کند تا بتوانیدبانحوه تایپ سریع وآسان آشنا شوید. آتف بطور کلی از19 درس تشکیل شده است،که هر درس شامل سه قسمت : تمرین،آزمون وتنظیم سرعت می باشد
هریک ازبخش های نرم افزارآتف،مطابق با استاندارد های آموزش تایپ فارسی می باشد.علاوه براین مدت زمان آموزش برای هر درس برای افراد ،به طور میانگین 10 دقیقه می باشد
از امکانات و مزایای آتف می توان به مواردذیل اشاره کرد
- keyboard,keypad آموزش کلیه کلیدهای
- امکان تمرین کلید های هر درس
- گزارش گیری از آزمون ها وتمارین انجام شده
- نمایش درصد درستی یا نادرستی کلید های فشرده شده در آزمون یا تمرین
چگونه تایپ کنیم؟
این بخش یکی از قسمت های نرم افزار آتف می باشد، که شامل آشنایی با بخش های زیر می باشد :
- معرفی کلید های صفحه کلید
- آشنایی با ردیف خانه در صفحه کلید
- تقسیم صفحه کلید به دو قسمت
- نحوه قرار گرفتن انگشتان بر روی صفحه کلید
- آموزش نکات ایمنی و سلامت
از مهمترین بخش های این محصول، بخش گزارش می باشد که با استفاده از آن می توانید نتیجه تمرین و یا آزمون های خود را در هر زمان به صورت نموداری و یا عددی ملاحظه نمائید. به کمک این بخش می توانید قدرت و یا احتمالا ضعف خود را در میزان دقت و سرعت عمل انگشتان خود بسنجید .
این نمودار شامل حروف و علائمی است که در آزمون یا تمرین مربوطه وجود دارند.با کلیک بر روی دکمه های چپ و راست می توانید انواع دیگر نمودارها را ملاحظه نمائید. با کلیک بر روی هر یک از ستون های نمودار، می توانید میزان اشتباهات هر یک از انگشتان خود را مشاهد نموده و نسبت به قرار دادن محل دقیق انگشتان خود بر روی صفحه کلید، دقت لازم را به عمل آورید.

آموزش تایپ ده انگشتی به زبان فارسی

در ادمه مطلب آموزش تایپ ده انگشتی قرار داده شده است  

این مطالب از جا های مختلف اینترنت جمع آوری شده است

ادامه مطلب ...

آموزش تایپ ده انگشتی

آیا دوست دارید متن ها، ایمیل ها، چت ها و تاپیک های طولانی را با سرعت بیشتری بنویسید؟
آیا می خواهید از پرداخت هزینه تایپ متن های طولانی به تایپیست های بیرون بی نیاز شوید؟
آیا نوشتن با خودکار به نظرتان خیلی سریعتر از نوشتن با کیبورد می آید؟
آیا می خواهید یک مهارت به مهارت های شغلی شما افزوده گردد؟
آیا تایپ کردن با سرعت 400 حرف در دقیقه به نظرتان یک رویاست؟
آیا می دانید که ویرایش و دستکاری متن های کامپیوتری چقدر راحت تر از متن های دستی امی باشد؟
آیا می دانید که امروزه اهمیت و کاربرد نوشتن با رایانه کمتر از نوشتن با خودکار نیست؟

مهارت تایپ سریع و درست هنری است که هر کاربر و علاقمند به رایانه آرزوی داشتن آن را دارد . این مهارت تنها در صورت داشتن دو فاکتور مهم تمرین بسیار و گذشت زمان قابل دستیابی است .

                   

ادامه مطلب ...

اخبار گنبد کاووس

در ادامه مطلب اخبار گنبد کاووس از تاریخ 5/2/87  تا تاریخ  2/10/88درج شده است ادامه مطلب ...

سورس برنامه کتابخانه به صورت گرافیکی در زبان ++ Turbo c

سورس برنامه کتابخانه به صورت گرافیکی در  زبان ++ Turbo c

 

برنامه کتابخانه به صورت گرافیکی در  زبان ++ Turbo c طراحی شده وکلیه امکانات مربوط به کتابخانه را دارا می باشد.که بخشی از این امکانات به شرح زیر می باشد

ادامه مطلب ...

سورس برنامه کتابخانه

این یک برنامه ساده کتابخانه بکمک لیست پیوندی است.در این برنامه لیستی از کتابها از کاربر دریافت میشوند.این کتابها را میشود رزرو کرد،اطلاعات آنرا ویرایش کرد، و برای کتابها عمل جستجو را اجام داد.برای تکمیل برنامه باید امکانات دیگر مثل تاریخ امانت و تابع کنترل تاریخ ،قابلیت کاربری برای چند نفر،و...را به آن اظافه کرد.

یک کلاس برای ساختن اشیاء کتاب نوشته شده که اطلاعات کتاب را در خود نگه میدارد:نام کتاب،نویسنده،توضیحات کتاب،نام کسی که آنرا به امانت گرفته.
و دو تابع برای کنترل امانت و یک تابع برای ویرایش اطلاعات کتاب و یک تابع سازنده که اطلاعات را برای بار اول دریافت میکند.

 


class book
{
 friend class library;

 private:
 char book_name[11];
 char explain[51];
 char aouther[11];
 char part;

 char user[11];    //user[11][5];
  int reserved;

 book *next;

 public:
      book();
 void edit();
 void reserv();
 void getback();
}

 


یک تابع برای رزرو کردن کتاب است و یک تابع دیگر برای اینکه نشان دهد کتاب پس داده شده.و این دو تابع با دستکاری متغیر reserved
وضعیت کتاب را نشان میدهند.این توابع از طرف کلاس کتابخانه کنترل میشوند.
یک کلاس دیگر هم این کتاب ها را لیست میکند.در آن یک  لیست اشاره گر وجود دارد که 24 اشاره گر را درخود نگاه میدارد که هرکدام آنها برا ی عملیات بهتر جستجو برای یکی از حروف الفبا درنظرگرفته میشود.این را تابع دیگری که وظیفه جاگذاری اشیاء در لیست را دارد انجام میدهد.هر اشاره گر،یک اشاره گر به لیستی از اشیاء کتاب است.
در توابع جستجو نیز بر اساس حرف اول نام مورد جستجو، به یکی از این اشاره گرها مراجعه میشود و در لیست پیمایش انجام میشود.عمل جستجو ساده و خطی است:

 


out<<"\n\nenter exact name:";
    char name[10];
    gets(name);
    name[11]=NULL;

    int d=name[0]-97;
    book *p=parts[d];
    while(p!=NULL && strcmp(p->book_name,name)!=0)
    {
     p=p->next;
    }
    if(p==NULL)
    {
     cout<<"\nnot founded!";
    }
    else
    {
     cout<<"\n\n";
     cout<<"name:";puts(p->book_name);
     cout<<"aouther:";puts(p->aouther);
     cout<<"explain:";puts(p->explain);
     if(p->reserved==1)
     {
      cout<<"RESERVED by:";
      puts(p->user);
     }
     else
     {
      cout<<"NOT RESERVES";
     }
    }//else
    getch();

 

نکته دیگر در استفاده از تابع کتابخانه ای
strtok
است که کار ان جدا کردن کلمات داخل یک رشته است.این کار کمک میکند  در داخل توصیحات مربوط به کتاب به جستجو بپردازیم.

منبع http://kks.parsiblog.com/1257063.htm

دانلود فایل اجرایی و فایل متنی کتابخانه

ادامه مطلب ...