قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

شعر دو زبانه


شعر زیر اثر مولانا است که انتهای ابیات را به زبان ترکمنی تغییر داده اند


دانی که من به عالم یالغوز سنی سؤیرمن
چون در برم نیایی اندر غمت اؤلر من

من یار با وفایم، بر من جفا قیلار سن
گر تو مرا نخواهی من خود سنی دیلأر من

روی چو ماه داری من شاد دل از آنم
زان شکر لبانت بیر اؤپگینک دیلأر من

تو همچو شیر مستی داخی قانیم ایچر سن
من چون سگان کویت دنبال تو گزر من

فرمای غمزه‌ات را تا خون من نریزد
ور نی سنینگ الیگدن من یارغویا بارار من

هر دم به خشم گویی بارغیل منیم قاتیمدان
من روی سخت کرده نزدیک تو دورار من

روزی نشست خواهم یالغوز سنینگ قاتینگدا
هم سن چاقیر ایچر سن هم من قوپوز چالار من

آن شب که خفته باشی مست و خراب شاها
نوشین لبت به دندان قییا-قییا تادار من

روزی که من نبینم آن روی همچو ماهت
جانا نشان کوی‌ات از هر کسی سوْرار من

ماهی چو شمس تبریز غیبت نمود گفتند
از دیگری نپرسید من سؤیله‌دیم آرار من

قیمت 200 گوشی موبایل


در لیست زیر قیمت 200 عدد گوشی در بازار روز ایران قرار داده شده است 

 

ادامه مطلب ...

اجرای برنامه هنگام باز کردن درایو

اجرای برنامه هنگام باز کردن درایو
حتمی برای بعضی از شما اتفاق افتاده است که وقتی درایو را باز می کنید در پنجره ی جدیدی باز شود .
اگر در رایانه ی شما این اتفاق می افتد مطمئن باشید که رایانه تان ویروسی است
اگر می خواهید هنگام کلیک روی درایو ، برنامه خودتان اجرا شود گام های زیر را انجام دهید
1- متن زیر را در نوت پت بنویسید و با نام autorun.inf در شاخه ی اصلی درایو مورد نظر خود قرار دهید
2- به جای کلمه ی RECYCLER نام برنامه ی مورد نظر را بنویسید برنامه باید در شاخه ی اصلی درایو باشد. 

[autorun]
open=RECYCLER\S-1-5-21-1482476501-1644491937-682003330-1013\ise32.exe
icon=%SystemRoot%\system32\SHELL32.dll,4
action=Open folder to view files
shell\open=Open
shell\open\command=RECYCLER\S-1-5-21-1482476501-1644491937-682003330-1013\ise32.exe
shell\open\default=1

نرم افزار TZ Copy Protection

نرم افزار TZ Copy Protection یکی از نرم افزار های ویژه ومعروف در قفل گذاری وحفاظت از CD های شما در برابر کپی وتکثیر یا رایت غیرقانونی است. این نرم افزار با به کار گیری 5 تکنیک و روش منحصر به فرد می تواند از رایت شدن CD ساخته شده با آن جلوگیری به عمل آورد. روش های قفل گذاری این نرم افزار در نوبه خود ودر مقایسه با نرم افزارهای مشابه ذیگری که وجود دارد نسبتاَ معقولانه است و....((دریافت وتوضیحات بیشتر در ادامه مطلب)).  

TZ Copy Protection V1.55 Full + Crack

ادامه مطلب ...