قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

Free Mobile/Pocket Quran for Mobile Phones

قرآن کریم آخرین و آخرین وحی از جانب خدا به بشر است. قرآن بود در طی یک دوره 23 سال به محبوب ما حضرت محمد (ص) توسط Jibril فرشته (جبرئیل) را نشان داد. مسلمانان قرآن را برای به دست آوردن ajr (پاداش) و ارشاد از خداوند) ، آن را به عنوان یک کتاب فرستاده شده به تمام بشریت. با خواننده قرآن برای موبایل ، شما هم اکنون می توانید دسترسی به قرآن کریم و ترجمه آن را با لمس یک دکمه ، Alhamdulillah داشته باشد.
خواندن و جستجو در قرآن عربی ، اردو ، فارسی ، انگلیسی ، فرانسوی ، اسپانیایی ، اندونزیایی ، آلمانی و زبان های Melayu برای گوشی های جاوا را فعال کنید ، گوشی ، رایانه های شخصی جیبی ، دستگاه های توت و سیستم عامل سیمبین. رایگان های دیجیتال خواننده قرآن برای همه برای دانلود و استفاده کنید. هرگز دور از قرآن به شما می باشد. آیا شما تغییر تلفن همراه خود را صد بار در طول سال ، شما نمی خواهد که به نگرانی دیگری در مورد ابزار حمل -- به سادگی نصب نرم افزار بر روی تلفن همراه جدید خود را! با این نسخهها کار خارج از جعبه -- این نرم افزار نمی کند هر عربی / اردو / پشتیبانی فارسی در تلفن همراه شما نیاز داشته باشد.
این که آیا در قطار ، اتوبوس و یا به سادگی کردم دقیقه -- از بین بردن تلفن همراه خود و شروع به خواندن و خواندن قرآن زیبا با قرآن خوان. مطالعه و بازخورد نشان داده است که بیش از 40 ٪ از مردم که تا به حال قرآن خواندن هرگز آغاز شده خواندن آن را به دلیل آن را در تلفن همراه خود ، در دسترس زبان خود را انتخاب و یک کلیک دور شد. شگفت انگیز است که چگونه؟
'قرآن موبایل / پاکت پی سی قرآن' رای داده از سال!
ترجمه انگلیسی توسط یوسف علی ، محسن خان ، مکارم و مکارم است.  

 

دانلود : http://www.guidedways.com/mobile/download_mobile.php

نظرات 4 + ارسال نظر
نمنت پنج‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:56 ق.ظ

خعغخ

ننن یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:08 ق.ظ

کمت

الیاس دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ب.ظ http://www.turkmen-elyas.blogfa.com

سلام . آقا مهندس رسول فضلی. ممنون از لطفتون . با آرزوی توفیقات روزافزون برای شما دوست عزیز .

ساسان20 چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:28 ب.ظ http://www.iranmanli.com

سلام داداش خوبی من مدیر سایت ایران مانلیم من میخواستم سایتمو تبدیل به سایت دانلود کنم وچندتا نویسنده میخواستم نرم افراز واسه دانلود باشه بهم کمک کنه اگه خواستی بهم خبر کن مدیر سایت کنمت تا مطالب بزاریhttp://www.iranmanli.com/
تازه راه افتاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد