قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

شعر دو زبانه


شعر زیر اثر مولانا است که انتهای ابیات را به زبان ترکمنی تغییر داده اند


دانی که من به عالم یالغوز سنی سؤیرمن
چون در برم نیایی اندر غمت اؤلر من

من یار با وفایم، بر من جفا قیلار سن
گر تو مرا نخواهی من خود سنی دیلأر من

روی چو ماه داری من شاد دل از آنم
زان شکر لبانت بیر اؤپگینک دیلأر من

تو همچو شیر مستی داخی قانیم ایچر سن
من چون سگان کویت دنبال تو گزر من

فرمای غمزه‌ات را تا خون من نریزد
ور نی سنینگ الیگدن من یارغویا بارار من

هر دم به خشم گویی بارغیل منیم قاتیمدان
من روی سخت کرده نزدیک تو دورار من

روزی نشست خواهم یالغوز سنینگ قاتینگدا
هم سن چاقیر ایچر سن هم من قوپوز چالار من

آن شب که خفته باشی مست و خراب شاها
نوشین لبت به دندان قییا-قییا تادار من

روزی که من نبینم آن روی همچو ماهت
جانا نشان کوی‌ات از هر کسی سوْرار من

ماهی چو شمس تبریز غیبت نمود گفتند
از دیگری نپرسید من سؤیله‌دیم آرار من

نظرات 1 + ارسال نظر
علی اکبر پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
خیلی جالب بود ..
ممنون از اموزشهات..
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد