قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

ضرب دو ماتریس بدون استفاده از آرایه

ضرب دو ماتریس بدون استفاده از آرایه
در این برنامه بدون استفاده از آرایه دو ماتریس را می گیرد و در هم ضرب می کند و خروجی را چاپ می کند



نظرات 2 + ارسال نظر
نیما شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:06 ب.ظ http://mobilebazi.persianblog.ir

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضر به تبادل لینک هستید؟

وحید شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:08 ب.ظ http://download4software.iranblog.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارید . از شما دعوت می کنم به وبلاگ من هم سری بزنید
در ضمن برای تبادل لینک منتظر جواب شما هستم
اگه مایل به این کار هستید منو با نام :: مرکز دانلود رایگان نرم افزار :: لینک کنید
و به من بگید تا شما رو با نام دلخواهتون لینک کنم
لینک شما در لینک باکس وبلاگ من قرار خواهد گرفت
حتما در این مورد در وبلاگ من نظر دهید
با تشکر
وبلاگ : download4software.iranblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد