قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

مشاهده و ارسال پیامهای پست الکترونیک در هر زبان

مشاهده و ارسال پیامهای پست الکترونیک در هر زبان

Outlook Express می کوشد تا بطور خودکار پیامها را در زبانی که با آن ارسال شده اند نمایش دهد. اطلاعات زبان بطور رمز شده در قسمتی از پیام که معمولا دیده نمی شود وجود دارد که به آن سر صفحه پیام گفته می شود. وقتی زبان برای پیام شناسایی شده، Outlook Express از مجموعه کاراکترهایی که با آن زبان منطبق است استفاده می کند بطوری که کلمات و علامتها درست نمایش داده شوند. با این وجود، برخی پیامها ممکن است اطلاعات رمز زبانی ناقص (یا نادرستی) در سر صفحه داشته باشند تا مجموعه کاراکترهای درست نمایش داده شوند.

اگر یک پیام را باز کردید و کاراکترها درست نمایش داده نشدند، می توانید زبان (مجموعه کاراکترها) را به زبانی تغییر دهید که فکر می کنید پیام در آن زبان نوشته شده است.

وقتی به یک پیام پاسخ می دهید، از همان زبانی استفاده خواهد شدکه پیام اصلی به ان نوشته شده است. اگر زبان را در پاسخ خود تغییر دهید، کاراکترهای اصلی درست ظاهر نخواهند شد مگر اینکه پیام را بصورت HTML اراسل کنید ( و برنامه دریافت کننده بتواند HTML بخواند). همچنین می توانید پیام را با استفاده از یونیکد بفرستید؛ با این وجود، همه برنامه های پست الکترونیک نمی توانند پیام یونیکد را نمایش دهند.

وظایفی که در زیر فهرست شده اند را مرور کنید و بر روی گزینه ای که می خواهید کلیک کنید:

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد