قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

سوال درباره ی مولتی مدیا

سوال
توابع create در مولتی مدیا چه کار انجام می دهند؟ 

خلیل                                                                        mailto:hatef_khalil@yahoo.com 

****************************************************************  

جواب مدیر وبلاگ :

با استفاده از این تابع شما می توانید به تعداد نامشخصی شی بسازید
بطور مثال n تا دایره در پرژه ایجاد کنید

نظرات 4 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:09 ب.ظ http://www.mb.blogsky.com

سلام
تفاوت قسمت {روزانه} با {پیوند ها} چیست ؟

به نظر من این دو هیچ فرقی با هم ندارند مانند دو پوشه برای ذخیره لینک ها
شما می توانید با تغییر قالب اسم آنها را تغییر دهید

خلیل دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 02:15 ق.ظ

با سلام دوباره
به مشکلی برخوردم لطفا راهنمایی نمایید
یک پروژه ۱۳ صفحه ای داشتم درست می کردم تا ۱۱ صفحه درست کرده بودم و آن را ذخیره کردم و بعد از مدتی که می خواستم آن را تکمیل کنم پروژه ام خراب است و پیغام uncompress failed می دهد.
چه کار کنم تا درست شود
منتظر راهنمایی شما هستم

لطفا توضیح بیشتری بده
آیا پرژه در هنگام اجرا این خطا را می دهید یا هنگام بازشدن

علی اکبر دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
منون که سر زدی
شما رو لینک کردم...نوبت شماست..
موفق باشی

خلیل جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ق.ظ

سلام
در هنگام باز شدن پیغام میده

به علت قطع شدن تلفن خودم به ایمیلت خبر می دهم
توضیح آن کمی زیاد است
راهنمایی کوچکم این است که با برنامه هیکس می شود درست کرد
فایل را برایم بفرست تا درست کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد