قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

کامپیوتر را مسلمان کنید

کامپیوتر را مسلمان کنید
با نصب این برنامه بر روی کامپیوترتان صدا های کامپیوتر تغییر می کند
مثلا در هنگام روشن شدن رایانه به جای پخش آهنگ لفظ بسم الله ... را تلاوت خواهد کرد
شما می توانید به صورت دستی صدا ها را به دلخواه با اصطلاحات قرآنی تغییر بدهید

از لینک ها زیر می توانید برنامه را دانلود کنید
با این برنامه شما می توانید یه صورت دستی و دلخواه صدا را تغییر دهید

http://sysblogsky.googlepages.com/pc.sound.exe

با این برنامه شما می توانید به صورت اتوماتیک صدا را با لفظ های قرآنی تغییر دهید
فقط روی آن دو بار کلیک کنید در همان لحظه تمام صدا ها تغییر خواهد کرد

http://sysblogsky.googlepages.com/auto.sound.exe

نظرات 6 + ارسال نظر
سروناز یکشنبه 5 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 01:08 ق.ظ

سلام نمی دونم صاحب این وبلاک کیه؟خیلی خوشم اومد متفاوت از بقیه بود خیلی جالب بود توی سایت ها که می گردم همچین چیزی ندیدم مطمئنا صاحب این وبلاک یه آدمه متدینیه اگه اهل چت باشین بهتره در تبلیغاتتون ای سایتو بنویسین خیلی جالب میشه من وقت نکردم برنامه هاشو دانلود کنم یه ایرادی هم که داره سریع دانلود نمی شه یکم مشکل داره ان شاو الله موفق باشین بازم سر می زنم امیدوار هر روز بهتر از دیروز باشد به امید پیشرفت های روز افزون و ارزوی موفقیت خدافظ

حسین پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 05:03 ب.ظ http://www.ashoor.blogfa.com

سلام رسول جان
وبلاگ بسیار خوبی داری خیلی چیزهای جالب و اموزنده در وبلاگت گذاشته ای امیدوارم موفق باشی. در ضمن اگه اجازه بدید شما رو لینک کنم.منتظر جوابتان هستم.

رها پنج‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 07:30 ق.ظ

بابا این نرم افزار کاپیوتر را مسلمان کنید دانلود نمی شه لطفا مشکل رو بررسی کنید

شا ه بیگ جمعه 13 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:43 ب.ظ http:// www.tabanam.blogfa.com

سلام نظرات دوستان را که خواند م فهمیدم یه دانلود ی که هیچکس تا حالا دستش نرسیده شما مدیر محترم در اسرع وقت رفع مشکل فرمایید تا بعدا که مشکل حل شد دانلود کنم.
منتظررفع نقص ام .

مدیر وبلاگ چهارشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 10:22 ق.ظ

متاسفانه سرور گوگل تمام فایل هایی که من آپلود کرده بودم را پاک کرده است
بزودی با پیدا کردن یک سرور مطمئن تر فایل را دوباره آپلود خواهم کرد

payman چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ

کر خر ایکه دانلود نمیشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد