قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

شناسایی پوشه ها با یک تصویر

شناسایی پوشه ها با یک تصویر

می توانید یک تصویر به یک پوشه اختصاص دهید تا محتویات آن را آسانتر شناسایی کنید. در مشاهده تصاویر کوچک تصویری را که می خواهید بر روی نماد پوشه ظاهر شود را انتخاب کنید.

  1. بر روی آغاز کلیک کنید و سپس بر روی اسناد من کلیک کنید.
  2. بر روی پوشه ای که می خواهید سفارشی شود راست کلیک و سپس بر روی ویژگیها کلیک کنید.

    اگر پوشه شما در "اسناد من" قرار ندارند، برای یافتن آن از "جستجوی همراه" استفاده کنید. برای باز کردن "جستجوی همراه" بر روی آغاز کلیک کنید و سپس بر روی جستجو کلیک کنید.

  3. بر روی بند سفارشی کردن کلیک کنید و سپس بر روی انتخاب تصویر کلیک کنید.
  4. در جعبه انتخاب کاوش، مکان پوشه ای که حاوی تصویر جهت استفاده است را تعیین کنید.
  5. بر روی تصویر کلیک کنید، بر روی باز کردن و سپس موافق کلیک کنید.

 یادداشتها

  • برای تغییر دادن مشاهده پوشه اتان به تصاویر کوجک، وقتی پوشه باز است، بر روی منوی نما و سپس بندانگشتیها کلیک کنید.
  • نمی توانید پوشه "اسناد من"، "تصاویر من"، یا "موسیقی من" را سفارشی کنید؛ با این وجود می توانید پوشه هایی که در آنها هستند را سفارشی کنید.
  • اگر شوه شما حاوی پرونده های تصویری است، Windows حداکثر از چهار پرونده تصویری برای شناسایی پوشه بصورت پیش فرض استفاده می کند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد