قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

آزمون تشریحی زبان انگلیسی

 آزمون تشریحی زبان انگلیسی

1) جاهای خالی را با when، while، as، since، for، because، or یا whether پر کنید.
You want to know why I’m leaving? I’m leaving ……… I’m fed up!
پاسخ:
because

2) جاهای خالی را با when، while، as، since، for، because، or یا whether پر کنید.
I can’t make up my mind ……… to go or not.
پاسخ:
whether

3) جاهای خالی را با when، while، as، since، for، because، or یا whether پر کنید.
We were delayed ……… of an accident.
پاسخ:
because

4) جاهای خالی را با when، while، as، since، for، because، or یا whether پر کنید.
……… I got home, I took a bath.
پاسخ:
When

5) جاهای خالی را با when، while، as، since، for، because، or یا whether پر کنید.
The journey, whether by road ……… rail, takes under four hours.
پاسخ:
or

6) جاهای خالی را با when، while، as، since، for، because، or یا whether پر کنید.
……… I’d never been to Poland before, I bought a guidebook.
پاسخ:
As/Since

7) جاهای خالی را با when، while، as، since، for، because، or یا whether پر کنید.
Mary was angry, ……… she did not get a good grade on the test.
پاسخ:
for

8) جاهای خالی را با when، while، as، since، for، because، or یا whether پر کنید.
She has been in hospital ……… Christmas.
پاسخ:
since

9) جاهای خالی را با when، while، as، since، for، because، or یا whether پر کنید.
……… she was making tea, I was watching TV.
پاسخ:
While

10) جاهای خالی را با when، while، as، since، for، because، or یا whether پر کنید.
This garden is not so beautiful ……… that one.
پاسخ:
as

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد