قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

قرآن در کامپیوتر

دانلود نرم افزار های قرآنی یه صورت رایگان

استفاده از فرمت بندی متن در پیام پست الکترونیک

استفاده از فرمت بندی متن در پیام پست الکترونیک

می توانید از متن ساده یا متن فرمت شده در پیامهای پست الکترونیک خود استفاده کنید. متن فرمت شده که آن را "متن غنی" Rich Text (HTML) می نامند گزینه های مختلف فرمت بندی شامل قلمهای گوناگون، اندازه ها، رنگها و شیوه های مختلفی ارائه می نماید. همچنین شما را قادر می سازد تا به پیام خود تصویر اضافه کنید.

وقتی از متن فرمت شده در یک پیام استفاده می کنید، تنها برنامه های پست الکترونیک می توانند این فرمت را بخوانند که از HTML پشتیبانی کنند. اگر برنامه پست الکترونیک گیرنده نتواند HTML را بخواند، پیام بصورت یک متن ساده در حالیکه یک پرونده HTML به پیوست دارد دیده خواهد شد. با باز کردن پرونده پیوست پیام در "کاوشگر اینترنت" می توان پیام را با فرمت مشاهده نمود.

گامهای زیر شما را قادر می سازد تا از فرمت متن در همه پیامهایتان استفاده کنید. برای اطلاعات درباره نحوه فرمت کردن یک پیام تنها به بخش یادداشتها مراجعه کنید.

  1. Outlook Express را باز کنید.
  2. بر روی منوی ابزار کلیک کنید و سپس بر روی گزینه ها کلیک کنید.
  3. بر روی بند فرستادن کلیک کنید و سپس در فرمت ارسال نامه بر روی HTML کلیک کنید.

یادداشتها  یادداشتها

  • همچنین می توانید یک پیام تکی با فرمت ایجاد نمایید. در پیام پست الکترونیک بر روی منوی فرمت کلیک کنید و سپس بر روی متن غنی (HTML) کلیک کنید.
  • جهت پیکربندی Outlook Express طوری که پاسخ پیامهایتان به همان فرمتی ارسال شوند که پیام اصلی پست الکترونیک داشته است بر روی منوی ابزار کلیک کنید و سپس بر روی گزینه ها کلیک کنید. بر روی بند فرستادن کلیک کنید و سپس جعبه انتخاب پاسخ دادن به پیامها با استفاده از فرمتی که با آن ارسال شده اند را انتخاب کنید.
  • اگر می خواهید برچسبهای موجود در منبع HTML درون یک پیام پست الکترونیک که ایجاد کرده اید را ویرایش نمایید، در پیام بر روی منوی نما کلیک کنید و سپس بر روی ویرایش منبع کلیک کنید. وقتی ویرایش منبع فعال است، یک علامت تیک در نزدیکی آن در منوی نما دیده خواهد شد. برای ویرایش کد HTML بر روی بند منبع کلیک کنید. جهت ویرایش متن با استفاده از نوار فرمت کردن بر روی ویرایش کلیک کنید. جهت مشاهده پیام، بر روی بند پیش نمایش کلیک کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد